.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابرناکی آسمان و ماندگاری هوای خنک در مازندران
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران پایان هفته جاری به دلیل استقرار جریانات خنک شمالی در برخی ساعات با رشد وضعیت ابر، ابرناکی آسمان و رگبارهای پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود.

 شمال نیوز: رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران پایان هفته جاری به دلیل استقرار جریانات خنک شمالی در برخی ساعات با رشد وضعیت ابر، ابرناکی آسمان و رگبارهای پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود.

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: پیرو اطلاعیه و اخطاریه قبلی اداره کل هواشناسی مازندران از دوشنبه شب دوم شهریور ماه امسال با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی که با عبور امواج تراز میانی جو همراهی داشت به‌تدریج شاهد بارش باران، وزش باد، مواج شدن دریا و کاهش دما بودیم.

وی با بیان اینکه طی این مدت کاهش دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا 6 درجه و در ارتفاعات تا 10 درجه سیلسیوس بوده است، اضافه کرد: همچنین در مناطق شرقی استان همراه با رعد و برق پراکنده بود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: بیشترین بارش در بابلسر حدود 54، نوشهر 24، گلوگاه 30، بندر امیرآباد 24، پل سفید 21، ساری 12 و قائم‌شهر و دشت‌ناز 10 میلی‌متر بوده است.

اسدی افزود: حداکثر وزش باد طی این مدت مربوط به بلده با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت گزارش شده‌ است.

وی  اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی هر چند از ناپایداری هوا کاسته شده اما از روز چهارشنبه 4 شهریور ماه امسال تا پایان هفته جاری به دلیل استقرار جریانات خنک شمالی و همچنین عبور امواج متناوب کم و بیش ناپایدار تراز میانی در برخی ساعات شاهد رشد ابر و ابرناکی آسمان هستیم که رگبارهای پراکنده در حاصل این وضعیت جوی است.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه از لحاظ دمایی تغییرات چندانی نداریم و هوا کماکان خنک است، گفت: همچنین ارتفاعات و برخی مناطق کوهستانی به‌صورت ابرناک و مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه دریا نیز به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود به همین دلیل برای شنا چندان مناسب نیست، افزود: همچنین شالی‌کاران با توجه به فصل برداشت برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را انجام دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.